سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلیغات گسترده در فیسبوک دارای موارد مهمی است

تبلیغات گسترده در فیسبوک

در عصر دیجیتالی امروز، هیچ دلیل موجهی برای نداستن تفاوت CPC و ABC وجود ندارد. از آنجایی که فیسبوک همچنان بازار جهانی را در دست دارد، تبلیغات فیسبوک بدون شک موتورخانه دنیای تبلیغات است.در عصر دیجیتالی امروز، هیچ دلیل موجهی برای نداستن تفاوت CPC و ABC وجود ندارد. از آنجایی که فیسبوک همچنان بازار جهانی را در دست دارد، تبلیغات فیسبوک بدون شک موتورخانه دنیای تبلیغات است.

شاید هنگامی که برای اولین بار وارد فضای بی حد و حصر تبلیغات فیسبوک می‌شوید، تعداد کلمات اختصاری و اصطلاحات پیچیده تا حدودی گیج کننده باشد. اما اگر می‌خواهید تبلیغاتی موفق و سودآور در فیسبوک داشته باشید، لازم است که همه جزئیات این صنعت را بدانید.
در این مقاله، ما اصطلاحات اساسی تبلیغات گسترده در فیسبوک را که  قطعا نیاز است که بدانید گردآوری کرده ایم. هر صنعت و تخصصی اصطلاحات و زبان اختصاصی خود را دارد و اگر درک درستی از این جزئیات نداشته باشید، مانند این است که از بیرون به این موارد نگاه می‌کنید.با دانستن این اصطلاحات، عبارات و ابزارهای ضروری و کلیدی تبدیل به یک فرد حرفه ای شده و دنیای تبلیغات فیسبوک را دست بگیرید!

اصطلاحات مهم تبلیغات فیسبوک

مدیریت بیزینس Business Manager


همان طور که از نام این ابزار مشخص است، به شما کمک می‌کند تا به کسب و کار خود نظم بخشیده و آن را مدیریت کنید. این ابزار همه چیز را در خود جای داده است: صفحات، حساب‌های تبلیغات و هر آنچه مربوط به شما است.
این ابزار را می‌توانید به عنوان دفتر شرکت خود در نظر بگیرید و جایی

ادامه مطلب...