سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 ارز دیجیتال که باید زیر نظر داشته باشید

5 ارز دیجیتال که این هفته باید زیر نظر داشته باشیم:

بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، مونرو، کیک کوین
قیمت بیت کوین در زیر 50 هزار دلار ثابت مانده است اما کاهش سلطه بیت کوین می‌تواند اتریوم، بایننس کوین، مونرو و کیک کوین را در مدت زمان کوتاهی به بالاتر سوق بدهد.

اصلاحات فاز گاوی معمولا یک نماد گاوی هستند زیرا هیجانات پوچ را کاهش داده و به افراد قدرتنمندتر اجازه ورود به بازار را می‌دهند. هرچند اصلاح اخیر بیت کوین از بالاترین قیتی که تا به حال داشته است، 64849.27 دلار، به نظر نمی‌آید که تریدرهای تازه کار را ترسانده باشد.
داده‌های DappRadar نشان می‌دهند که حجم معاملات غیرمتمرکز در هفته پیش افزایش یافته است زیرا ممکن است که تریدرها از پوزیشن‌های سودآور بیت کوین خود خروج کرده تا آلت کوین‌های دیگر را در پایین ترین قیمت ممکن خود خریداری کنند.
یک نشانه دیگر علاقه به آلت کوین‌ها حجم بالا و ثابت دوج کوین است که بر اساس داده‌های CoinMarketCap چهارمین رمز ارزی است که بیشترین حجم معاملات را بعد از بیت کوین، اتریوم و ریپل دارد.

علت ریزش اخیر بیت کوین

ریزش اخیر بیت کوین شاهد فروش نهنگ‌های کوچک تا متوسط بوده است که در معاملات 100 هزار تا 1 میلیون دلار بیت کوین را به قیمت ارزان تری فروختند. هرچند یک نشانه مثبت این است که نهنگ‌های بزرگ تر در این

ادامه مطلب...