سفارش تبلیغ
صبا ویژن

17 روش که میتوانید همین الان درآمد آنلاین داشته باشید

کسب درامد اینترنتی مطمئن

آیا می‌خواهید که در این دوران کرونایی بدون ترک منزل کسب درآمد آنلاین کنید؟ و یا می‌خواهید به روش‌های کسب درآمد آنلاین پی برده تا پس از کاهش یافتن بیماری کرونا بتوانید هزینه سفرهای خود را بپردازید؟ International Living یک وب سایت راهنمای سفرهای خارجی و زندگی در خارج از کشور، به تازگی گزارشی آموزنده و جدید در خصوص 50 روش کسب ،درآمد آنلاین در دوران بازنشستگی منتشر کرده است.

این گزارش برای بازنشستگانی است که می‌خواهند مخارج زندگی خود را در خارج از کشور تأمین کنند، اما نکته ارزشمند مخفی این است که: از میان پیشنهاداتی همچون افتتاح گالری یا راهنمای تور شدن توصیه‌های هوشمندانه ای خواهید یافت که هر شخصی می‌تواند برای کسب درآمد آنلاین استفاده کند. سردبیران InternationalLiving.com توضیح می‌دهند که مهم نیست چه مهارت‌هایی دارید، مهم نیست که اکنون چه کاری انجام می‌دهید یا در گذشته به چه کاری مشغول بودید، قطعا یک گزینه وجود دارد که با مهارت‌ها و علایق شما سازگار است.

به گفته جنیفر استیونز، سردبیر اجرایی در International Living، این لیست طولانی است اما جامع و کامل نیست. استیونز می‌گوید: “ما آن را ایجاد کردیم تا به مردم بفهمانیم که چه فرصت‌هایی وجود دارند. ما مطالب زیادی در مورد روش‌های مختلفی که مهاجران خارج از کشور زندگی خود را تأمین می‌کنند، نوشتیم. بعضی اوقات کار آنلاین است مانند نویسندگی یا دراپ شیپینگ. بعضی اوقات ارائه خدمات حضوری است مانند راه اندازی فروشگاه سمساری یا برنامه ریزی کردن برای عروسی. مطمئنا موقعیت‌های کاری آنلاین تنوع و انعطاف بالایی دارند. اما لازم به ذکر است که صاحبان مشاغل در بسیاری از جاها به ما می‌گویند که شروع کار در خارج از کشور بسیار راحت تر است زیرا اغلب هزینه‌ها و کاغذ بازی‌های آن کمتر تر از داخل کشور است. “

گرچه ممکن است شروع یک کار جدید در این زمان غیرمعمول به نظر برسد، جف اوپدیک، سردبیر The Savvy Retiree و همکار International Living مستقر در پراگ می‌گوید که این به ما بستگی دارد که یاد بگیریم چگونه کنترل زندگی، سبک زندگی و خوشبختی خود را در دست بگیریم.

اوپدیک همچنین اشاره می‌کند که با وجود خساراتی که ویروس کرونا وارد کرده و هنوز هم خسارت‌های ناشی از آن ادامه دارد ، ممکن است نتایج مثبتی در دنیای کاری داشته باشد. او می‌گوید: آنچه این بحران نشان می‌دهد، توانایی بسیاری از کارمندان است که می توانند بیرون از اتاقک‌های خود و از خانه یا هرجای دیگری کار کنند.
“در دنیای پسا کرونا، فکر می‌کنم که شاهد این خواهیم بود که تعداد

ادامه مطلب...