سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه بهعنوان یک برند اینستاگرامی از جنبشهای اجتماعی حمایت کنیم؟

چگونه به‌عنوان یک برند اینستاگرامی از جنبش‌های اجتماعی حمایت کنیم؟

امروز بیشتر از هر زمان دیگری مردم از برندهایی که دنبال می‌کنند انتظار دارند موضعی مشخص در جنبش‌های اجتماعی داشته باشند. به‌ عنوان مصرف‌کننده تصمیمات ما در هنگام خرید تحت‌ تاثیر چیزی بیشتر از ویژگی‌های محصول است، ما به دنبال این هستیم که بدانیم برندها چگونه از جنبش‌ها و اهدافی که برای ما دارای اهمیت هستند حمایت می‌کنند. هرچند مشکلاتی احتمالی وجود دارند که به‌ عنوان یک برند باید از آن‌ها حذر کرد. با عجله و شتاب اقدام به حمایت از یک جنبش کردن بدون در دست داشتن مدرکی ریسک این را به دنبال دارد که ریاکار و غیرقابل اعتماد به نظر برسید، این یک تهدیدی بزرگ برای هر کسب‌ و کاری است. اما اگر این کار به درستی صورت گیرد و برند اینستاگرامی و تمامی برندها می‌توانند تاثیر بسزایی در جنبشی که برای‌ آن اهمیت دارد، داشته باشند و در عین‌ حال به خود هویت و ارزش ببخشند.

در این مقاله به بررسی دقیق مزایای بسیار هم‌راستا شدن یک برند با جنبش اجتماعی و چگونگی انجام موثر آن می‌پردازیم:

چرا باید در شبکه‌های اجتماعی از یک جنبش اجتماعی حمایت کنیم؟

 امسال یک ترند روزافزون از برندهایی را شاهد بودیم که با استفاده از رسانه خود اقدام به آگاهی‌سازی و ترغیب دنبال‌کنندگان کردند. شبکه‌های اجتماعی از فضایی صرفاً برای به اشتراک‌گذاری ایده‌ها و انگیزه‌ها به محلی برای اعتراض و تامل تبدیل شدند. خبر خوب این است که برندها و مصرف‌کنندگان با یکدیگر متحد شده‌اند تا از یک خیر مشترک حمایت کنند. زمانی‌ که حمایت از جنبش اجتماعی با موفقیت همراه باشد، روشی قدرتمند برای نشان دادن ارزش‌ها، اصول اخلاقی و ایده‌آل‌های برند اینستاگرامی شما خواهد بود و تمامی این‌ها با به‌ دست آوردن دنبال‌کننده‌هایی متعهد و حمایت‌گر ممکن خواهد بود. اغلب برندهایی که بر اهداف مشخصی متمرکز هستند دارای بیشترین تعداد مشتریان وفادار می‌باشند زیرا آن‌ها به واسطه ایده‌آل‌های مشترک با یکدیگر متحد شده‌اند و نه تنها به صرف تخفیف‌های بالا و حراج‌های بزگ.

یک مطالعه انجام شده در سال 2019 به این نتیجه دست یافته است که از نظر 74% مصرف‌کنندگان برندها باید در موضوعات مهم و جدی، دیدگاه و جایگاهی مشخص داشته باشند.

این موضوع در بهبود وابستگی درون محیط کار نیز نقش دارد طوری

ادامه مطلب...