سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 ترفند عجیب برای صرفهجویی 1000 دلاری در بهینهسازی کمپین گوگل اد

5 ترفند عجیب برای صرفه‌جویی 1000 دلاری در بهینه‌سازی کمپین گوگل ادوردز

بارها به شما گفته‌ایم و باز هم می‌گوییم که امتیاز کیفی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا هزینه به ازای کلیک و اقدام شما را کاهش می‌دهد و رتبه تبلیغ شما را بهبود می‌بخشد. به‌ طور خلاصه امتیاز کیفی بالا با موفقیت کلی اکانت شما رابطه مستقیم خواهد داشت. در ادامه به بررسی 5 ترفند عجیب برای صرفه‌جویی 1000 دلاری در بهینه‌سازی کمپین گوگل ادوردز می‌پردازیم.

چگونه و از چه طریقی امتیاز کیفی را افزایش دهیم؟

به جای تکرار لیستی از توصیه‌ها، قصد داریم که از نزدیک نگاهی به یک اکانت واقعی که امتیازات کیفی فوق‌العاده بالایی دارد بیندازیم و ببینیم که چگونه آن‌ها را به‌ دست آورده است. اکانتی که قصد بررسی آن را داریم متعلق به یکی از مشتریان WordStream، دارای کسب‌ و کاری کوچک در صنعت بیمه، می‌باشد. علی‌ رغم این‌ که این یکی از رقابتی‌ترین صنایع در گوگل ادز می‌باشد، این تبلیغ‌کننده با استفاده از کمپین‌های خود در حال شکست دادن آن‌ است. در حقیقت او دارای متوسط امتیاز کیفی بر اساس ایمپرشن به میزان 8/8 است که تقریباً نزدیک‌ترین امتیاز به “عالی” است که تا به حال دیده‌ام. اما این تبلیغ‌کننده چگونه این کار را انجام داده است؟

پنج ویژگی کلیدی یک اکانت با امتیاز کیفی بالا

ما از Google Ads Performance Grader استفاده کرده تا اطلاعات سطح بالایی در مورد آن‌چه این تبلیغ‌کننده به خوبی انجام می‌دهد به‌ دست آوریم. بر اساس این گزارش پنج ویژگی اساسی و کلیدی که منجر به میانگین امتیاز کیفی 8/8 شده‌اند را شناسایی کردیم.

  1. نرخ کلیک (CTR) شگفت‌انگیز

به لحاظ تئوری فاکتورهای بسیاری در امتیاز کیفی گوگل نقش دارند. اما مهم‌ترین آن‌ها به‌ طور قطع نرخ کلیک استاندارد می‌باشد و متوسط نرخ کلیک این تبلیغ‌کننده بسیار بالا است:

خط زرد رنگ کوچک نشان‌دهنده منحنی متداول است و نرخ کلیک در مقابل

ادامه مطلب...