سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آپدیت جدید اینستاگرم : پستهای پیشنهادی در صفحه اول اینستاگرام

آپدیت جدید اینستاگرم 

اینستاگرام روش جدیدی را یافته که شما نتوانید دست از پیمایش بردارید! و آن قابلیت پست‌های پیشنهادی است. با این قابلیت پس از مشاهده محتوای جدید به‌ طور کامل، درست مانند صفحه اکسپلور، پست‌هایی از اکانت‌هایی که آن‌ها را دنبال نمی‌کنید مشاهده خواهید کرد. در ادامه به جزئیات آپدیت جدید اینستاگرام می‌پردازیم.

آماده‌اید که در مورد این قابلیت جدید بیشتر بدانید؟

در این‌جا هر آن‌چه را که نیاز است در مورد پست‌های پیشنهادی بدانید، خواهید یافت. تا به‌ حال تنها جایی از اینستاگرام که می‌توانستید محتوای جدید بیاید، صفحه جستجو و اکسپلور بوده است. اما این موضوع با قابلیت جدید پست‌های پیشنهادی تغییر کرده است. قبل از این به‌روزرسانی، اگر در صفحه اول اینستاگرام محتوای جدید را تا پایان مشاهده می‌کردید، با پیام “You’re All Caught Up” روبه‌رو می‌شدید. این اعلان در سال 2018 توسط اینستاگرام ارائه شد تا به کاربران کمک کند که بدانند پست‌های جدید را تا انتها دیده‌اند و از هدر رفت وقت آن‌ها جلوگیری شود.

اما در آپدیت جدید اینستاگرام با ارائه این قابلیت، صفحه اول اینستاگرام شما عملاً هیچ‌گاه پایانی نخواهد داشت و می‌توانید تا هر زمان که مایل باشید به پیمایش ادامه دهید.

در حالی‌ که برخی کاربران از این قابلیت جدید استقبال کرده‌اند، انتقاداتی نیز وجود دارد مبنی بر این‌ که این مسئله منجر می‌شود که کاربران زمان بیشتری را در اینستاگرام صرف کنند و این می‌تواند بر سلامت ذهن آن‌ها تاثیر منفی بگذارد.

مدیر محصول اینستاگرام، Robby Stein، در مصاحبه‌ای با TechCrunch به این دغدغه‌ها 

ادامه مطلب...