سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید سرنخ به وسیله بازاریابی مقاله سفید

بازاریابی مقاله سفید

در استارتاپ مربوط به نرم‌افزار طراحی گرافیکی که مشغول به کار هستم، یک تیم بازاریابی کوچک وجود دارد و هیچ تیم فروشی نداریم. اهداف بلندپروازانه‌ای داریم و به سرعت در حال رشد و ترقی هستیم. همان‌طور که قابل تصور است، این بدین معنا است که ما تحت فشار زیاد برای تولید محتوایی هستیم که موجب افزایش مخاطب شود و مخاطب با آن ارتباط برقرار کند. بخش بسیار مهمی از استراتژی تولید سرنخ یا Lead ما تولید محتوای طولانی شکل مانند مقاله سفید و کتاب‌ الکترونیکی و وبینار است. این امر به ما در جذب مخاطب و شرکایی معتبر و بلندآوازه مانند Hubspot و SurveyMonkey کمک بسیاری کرده است.

هرچند تولید مستمر محتوای منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیز برای بسیاری از استارتاپ‌‌ها و کارآفرینانی که با کمبود وقت مواجه هستند، چالش بزرگی می‌باشد. در یک نظرسنجی که اخیراً انجام داده‌ایم 8/34 درصد از بازاریابان گفته‌اند که بزرگ‌ترین چالش آن‌ها تولید پیوسته محتوای بصری می‌باشد و اگر شما از دانش ابتدایی در زمینه طراحی برخوردار نباشید، این مسئله شدت پیدا می‌کند.

در این مقاله به یکی از انواع محتوای طولانی شکل و قدرتمند که دارای شاخص عملکردی معتبر می‌باشد اما نیازمند کار و مهارت طراحی کمتری نسبت به دیگر آهن‌رباهای جذب سرنخ است، مقاله‌ سفید، می‌پردازیم. وب سایت Business.com دریافته است که از نظر بیش از 50 درصد پاسخ‌دهندگان (تمامی تبلیغ‌کنندگان) مقاله‌ سفید منبعی ارزشمند یا حتی فوق ارزشمند از سرنخ‌ می‌باشند.

به شما چگونگی استفاده مناسب از مقاله سفید، تبدیل محتوای موثر و با عملکرد بالا به مقاله سفید و چگونگی بهره‌برداری از مقاله‌های سفید در شراکت به منظور ارتقاء و پیشرفت کسب‌وکار را نشان خواهیم داد.

مقاله سفید چیست؟

مردم همیشه از من این سوال را می‌پرسند که آیا آن یک گزارش یا کتاب الکترونیک است؟

مقاله سفید گزارشی دقیق و کامل است که خط مشی یک کسب‌وکار را توضیح

ادامه مطلب...